Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Οι μπλόκερς διαδίδουν ψεύδη

Σύμφωνα με την κα. Ξένια Κουναλάκη της εφημερίδας "Καθημερινή", οι μπλόγκερς δοκιμάζουν τα πάντα, σκορπούν φήμες, διαδίδουν ψεύδη, δημιουργούν τεχνητές αντιπαραθέσεις, κατασκευάζουν ανύπαρκτα πρόσωπα και μεταδίδουν τα πλέον εξωφρενικά βίντεο, διεκδικώντας επάξια τον τίτλο των ιερόδουλων του κυβερνοχώρου. Αυτό είναι ένα άρθρο το οποίο δημοσίευσε η κα. Ξένια Κουναλάκη σχετικά με τους μπλόγκερς ή τουλάχιστον ότι καταλαβαίνει η ίδια ότι είναι οι μπλόγκερς. Δεν ξέρω εάν το σκέφτηκε όλο αυτό μόνη της ή το σκέφτηκαν άλλοι και απλά αυτή το έγραψε αλλά θα ήθελα πάρα πολύ να γράψει και ένα άρθρο για τους δημοσιογράφους. Εκτός και αν πιστεύει ότι οι δημοσιογράφοι δεν μεταδίδουν ψεύδη και δεν σκορπούν φήμες και ότι άλλο αναφέρει σχετικά με τους μπλόγκερς. Έχει ενοχλήσει τόσο πολύ το Internet και τα blogs που τα έχουν βάλει μαζί τους κάποιοι δημοσιογράφοι οι οποίοι θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι;

1 σχόλιο:

smaragdis είπε...

Σμαραγδής Νικόλαος Αγρότης 15/9/08
Βιολογική Καλλιέργειας
Νικήτη Χαλκιδικής


Προς το πολιτικό γραφείο του πρωθυπουργού
Κυρίου Κωνσταντίνου Καραμανλή

Κύριε πρωθυπουργέ,

Δεν είχα ποτέ σκοπό να σπαταλήσω έστω και ένα λεπτό από τον πολύτιμο χρόνο σας. Είμαι όμως αναγκασμένος να το κάνω Γιατί δεν έμεινε κανένας άλλος που να μπορώ να τον εμπιστευτώ.
Το 1999 εντάχθηκα σε πρόγραμμα βιολογικής καλλιέργειας. Ήθελα και εγώ να συμβάλλω στην εξυγίανση του περιβάλλοντος και στα καθαρά από φάρμακα και λιπάσματα προϊόντα. Η εταιρεία που πιστοποιούσε τις καλλιέργειές μου ήταν η ΔΗΩ. Μέχρι το 2003 πήγαιναν όλα καλά. Στα μέσα του 2003 δημιουργήθηκαν κάποια προβλήματα μεταξύ της ΔΗΩ και εμού. Συγκεκριμένα διάφορες ασθένειες προσέβαλαν τις καλλιέργειες που είχα εντάξει στο πρόγραμμα.
Ζήτησα βοήθεια από τους γεωπόνους της ΔΗΩ, αλλά δεν μου δόθηκε. Παραπονέθηκα στη Διεύθυνση Γεωργίας Πολυγύρου και μάλιστα εγγράφως πως είχα προβλήματα με την εταιρεία πιστοποίησης ΔΗΩ. Δήλωσαν αναρμόδιοι. Γι’αυτό απευθύνθηκα με επιστολή στον κύριο Δρυ, Υπουργό Γεωργίας τότε, αλλά δεν πήρα απάντηση. Απευθύνθηκα και πάλι με νέα επιστολή στο Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, στον κύριο Τσιτουρίδη αυτή τη φορά, αλλά ούτε και από εκεί πήρα απάντηση. Τηλεφώνησα εκ νέου στο Υπουργείο και συγκεκριμένα παραπονέθηκα για όσα συνέβησαν στην κυρία Μεταξά. Αυτή μου εξήγησε ότι στο Υπουργείο δε διαθέτουν μηχανισμό που να μπορεί να κάνει συστάσεις ή και να ελέγξει τη ΔΗΩ. Επειδή όμως δεν ήμουν διατεθειμένος να εγκαταλείψω τα δένδρα μου {υπήρχε μεγάλος κίνδυνος να ξεραθούν}, τηλεφώνησα και πάλι στην κυρία Μεταξά,η οποία βλέποντας την επιμονή μου με ενημέρωσε ότι θα στείλουν κλιμάκιο από το υπουργείο να ελέγξουν τις καλλιέργειές μου. Αυτό και έγινε. Από εκεί και πέρα όλα ήρθαν τα πάνω κάτω για μένα και τώρα μετά από 5 χρόνια μου κοινοποίησαν πρόστιμο 12.000 €.
Δε ζητώ να με λυπηθείτε ούτε να μου χαρίσετε το πρόστιμο. Σας παρακαλώ όμως πολύ να διατάξετε ένορκη διοικητική εξέταση για να φανεί η αλήθεια, να φανεί γιατί πήραν τέτοια τροπή τα πράγματα. Να φανεί ποιοι δεν έκαναν σωστά τη δουλειά τους.
Φαίνεται ότι η καταγγελία ενός πολίτη, και μάλιστα αγρότη, για θέματα που αφορούν το μέλλον και την επιβίωση της οικογένειάς του είναι παράβαση και τιμωρείται.
Περιττό δε να σας αναφέρω ότι από το κτήμα μου. το οποίο έφτιαξα με χρήματα από το υστέρημα μου και με πολύ κόπο και όπου υπήρχαν 1000 ελαιόδενδρα, 200 αμυγδαλιές και 200 κερασιές,όπως φαίνεται και από τα μητρώα των αγροτών, έχουν ξεραθεί ολοσχερώς 200 κερασιές, 50 αμυγδαλιές και 30 ελαιόδεντρα. Για το γεγονός αυτό θεωρώ υπεύθυνους τη Διεύθυνση Γεωργίας Πολυγύρου και την εταιρεία ΔΗΩ, διότι αδιαφόρησαν ή δεν είχαν τις γνώσεις για να μπορέσουν να με κατευθύνουν σωστά ώστε να σώσω τις καλλιέργειές μου από τις ασθένειες.
Μετά από όλα αυτά απογοητευμένος εγκατέλειψα τη βιολογική καλλιέργεια με πιστοποίηση και παλεύω μόνος μου, πιστός στην ιδέα να παράγω αγνά και γνήσια προϊόντα, στηριζόμενος στην προσωπική μου ενημέρωση και εμπειρία.

Ευχαριστώ πολύ που με ακούσατε.